Sabtu, 16 Januari 2010

Maafkan Aku Sahabat..

Kepada sahabat-sahabat yang saya sayangi,saya minta maaf sangat2 cz baru je update blog..biasalah bz katakan..huhuhu..bila dah lama xupdate so password blog sendiri pun dah xingat..
hehe..manusia mestilah ada salah silap..xkan nak perfect jew..sampai bila..eh dah melalut pulak saya nie..saya baru jer tukar layout..terlupa plak bila nak tukar layout blog nie semuanyer jadi baru..aduh..minta maaf r sangat2 k..banyak komen2 dari korang semua saya xpat nak balas..n kalo korang tgk blog saya nie jangan lupa komen taw..hahaha..n lagi satu korang gtaw ler pe nama blog korang..heheheh..sebanrnya saya dah xingat per nama blog korang..hehehe..sowi..sebulum saya melalut lagi panjang..maafkan lah diri ini..hahahahah..salam kepada semua sahabat2 kita yang kat luar tu..

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...